Kayseri’de düzenlenen bir operasyonda yaralanan komiser, hastanede tedavi altındayken dikkat çeken bir destek aldı. Vali Gökmen Çiçek, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ile yaralı komiseri görüntülü olarak görüştürdü.
GÖRÜNTÜLÜ GÖRÜŞMEYLE DESTEK
Vali Çiçek’in girişimiyle gerçekleşen görüşmede Bakan Çiftçi, komiserle birebir konuştu ve geçmiş olsun dileklerini iletti. Görüşmenin ardından moral bulduğu gözlenen komiserin sağlık durumunun iyiye gittiği ifade ediliyor.
GÜVENLİK GÜÇLERİNE MORAL MESAJI
Vali Gökmen Çiçek, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, kahraman güvenlik güçlerinin her zaman yanında olduklarını vurguladı ve yaralı komisere acil şifalar diledi. Olayla ilgili gelişmelerin yakından takip edildiği bildirildi.


0 Yorum