Şanlıurfa ve Kahramanmaraş’taki okul saldırılarının ardından İçişleri Bakanlığı harekete geçti. Türkiye genelindeki okullarda güvenlik önlemleri en üst düzeye çıkarıldı.
Öğrenci, öğretmen ve veli güvenliği için tüm okulların önüne en az iki polis memuru görevlendirildi.
GÜVENLİK TEDBİRLERİ ARTIRILIYOR
Polis ekipleri, okul giriş ve çıkış saatlerinde ve eğitim süresince okul çevresinde nöbet tutacak. Şüpheli şahıs ve araçlar üzerinde denetimler sıkılaştırılacak, okul çevrelerindeki huzur ve güven korunacak.
EK GÜVENLİK ÖNLEMLERİ
Risk analizlerine göre yoğunluğun olduğu bölgelerde takviye ekipler görevlendirilecek. Uygulamanın, toplumsal huzuru sağlamak ve benzer olayların önüne geçmek amacıyla süresiz devam edeceği belirtildi.

