Cuma, 26 Haziran 2026 26.06.2026
21°C
USD 46,51
EUR 52,81
Altın 6.019

Kuzey Marmara Otoyolu’nda tır alev aldı!

Haber Merkezi
Haber Merkezi
20.891 içerik

Kuzey Marmara Otoyolu’nun İzmit çıkışında seyir halindeki bir tırda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Dorsesinden yükselen dumanları fark eden sürücü, aracını hızla emniyet şeridine çekerek olası bir faciayı önledi. Olay, otoyolda kısa süreli paniğe yol açtı.

Yangına ilk müdahale, çevredeki diğer sürücülerden geldi. Duyarlı vatandaşlar, araçlarında bulunan yangın tüpleriyle alevlere anında müdahale ederek yangının tırın tamamına yayılmasını engellemek için büyük çaba sarf etti. Bu hızlı ve etkili müdahale, olayın daha büyük boyutlara ulaşmasının önüne geçtiği ifade edildi.

İhbar üzerine kısa sürede olay yerine ulaşan itfaiye ekipleri, alevleri kontrol altına alarak soğutma çalışmalarını tamamladı. Yangın sonucunda tırın dorsesinin bir kısmında ciddi maddi hasar meydana geldi. Neyse ki, olayda herhangi bir can kaybı ya da yaralanma yaşanmaması teselli kaynağı oldu. Yetkililer, yangının çıkış nedenini belirlemek üzere inceleme başlattı.

0 Yorum

Yorum yazın

41 Kocaeli sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin