Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin kent genelindeki 269 sinyalizasyon kavşağında yürüttüğü 7/24 arıza, bakım ve onarım çalışmalarıyla trafik akışının kesintisiz, güvenli ve düzenli bir şekilde sürdürüldüğü belirtildi. Ekiplerin, ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirme hedefiyle çalışmalarına aralıksız devam ettiği ifade edildi.
Ulaşım Dairesi Başkanlığı’na bağlı Trafik Hizmetleri Şube Müdürlüğü ekipleri, 269 sinyalizasyon kavşağında meydana gelen arızalara anında müdahale ederek olası aksaklıkların önüne geçiyor. Bu sayede sürücülerin ve yayaların trafikte daha güvenli hareket etmesi amaçlanıyor.
Periyodik Bakım ve Temizlik Çalışmaları
Ekipler, sinyalizasyon sistemlerinin sağlıklı ve verimli çalışmasını sağlamak amacıyla periyodik bakım, onarım ve temizlik faaliyetlerini de titizlikle sürdürüyor. Sahada aktif görev yapan ekiplerin bu çalışmalarıyla, trafik akışında yaşanabilecek olası aksaklıkların ve risklerin önüne geçilmesi hedefleniyor.




