Kerem Aktürkoğlu, Başiskele Belediye Başkanı Yasin Özlü’yü ziyaret etti.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Özlü, “Milli gururumuz, kıymetli hemşehrimiz Kerem Aktürkoğlu’nu belediyemizde ağırlamaktan büyük memnuniyet duyduk.” dedi.
BAŞKAN ÖZLÜ’DEN KEREM’E TEBRİK
Özlü, Aktürkoğlu’nun Dünya Kupası yolunda attığı kritik golle millete tarifsiz bir gurur yaşattığını belirterek, “Ay Yıldızlı formamız altında ve Fenerbahçe Spor Kulübü’nde nice başarılara imza atmasını temenni ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Kerem Aktürkoğlu da kabullerinden dolayı Başkan Yasin Özlü’ye teşekkürlerini iletti.

