Kandıra Belediyesi, ilçenin turizm potansiyelini güçlendirmek hedefiyle çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda, Çalköy Mahallesi’nde yer alan Seyrek Palamar Mesire Alanı, yaz sezonu öncesinde kapasite artırımı ve yeni sosyal donatılarla baştan aşağı yenilendi.
Doğayla İç İçe Tatil İmkanı
Geçtiğimiz yıl görkemli bir törenle hizmete açılan ve toplam 40 dönümlük ormanlık bir arazi üzerine kurulu olan mesire alanı, doğal güzellikleriyle öne çıkıyor. Özellikle yaz aylarında artan tatilci talebine önemli bir yanıt veren bu tesis, doğayla iç içe huzurlu bir kaçış noktası sunuyor.
Kandıra Belediyesi’nin titizlikle yürüttüğü proje çerçevesinde, alana modern bir kafe-restoran, bay-bayan tuvaletleri, duş alanları, bebek bakım odası ve deniz manzaralı bir kafeterya gibi birçok sosyal imkan kazandırıldı. Ayrıca, yağmur suyu hattı, elektrik ve kanalizasyon altyapısı, aydınlatma sistemleri gibi temel ihtiyaçlar da eksiksiz bir şekilde tamamlandı. Ziyaretçilerin güvenliği ve konforu için tüm detaylar özenle planlandı.
Genişletilen Alan ve Yeni Kamelyalar
Yapılan son düzenlemelerle birlikte, tatilcilerin Palamar Burnu’nda eşsiz gün batımı manzarasını daha geniş ve keyifli bir alanda izleyebilmeleri amacıyla mesire alanı genişletildi. Bu genişletme kapsamında, 58 yeni kamelya daha alana yerleştirildi. Çevre düzenlemelerinin de tamamlanmasıyla Seyrek Palamar Mesire Alanı, yaz sezonuna tam anlamıyla hazır hale getirildi.
Kandıra Belediye Başkanı Erol Ölmez, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Kocaeli’nin incisi Kandıra’mız, yaz aylarında yoğun bir tatilci akınına uğruyor. Bölgemizde nitelikli tesisleri çoğaltmak amacıyla Seyrek Palamar Mesire Alanı’nda kapsamlı düzenlemeler gerçekleştirdik. Doğayla iç içe huzurlu bir gün geçirmek ve Palamar Burnu’nda gün batımını keyifle izlemek isteyen herkesi mesire alanımıza bekliyoruz,” ifadelerini kullandı. Başkan Ölmez, projelere verdiği destekten dolayı Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın’a da teşekkür etti.




