Türkiye Caferileri Vakfı, Kocaeli’nin Darıca ilçesinde Hazreti Hüseyin ve Ehlibeyt mensuplarının Kerbela’da katledilmesinin yıl dönümü dolayısıyla geleneksel bir anma programı düzenledi. Binlerce vatandaşın katılımıyla gerçekleşen matem yürüyüşünde, Kerbela şehitleri dualar ve ağıtlarla anıldı.
Muharrem ayı vesilesiyle bir araya gelen katılımcılar, ellerinde matem sembolleri ve sancaklarla Darıca sokaklarında hüzünlü bir yürüyüş yaptı. Okunan mersiyeler ve ağıtlar eşliğinde, İslam tarihinin en büyük trajedilerinden biri olan Kerbela faciası yad edilerek Ehlibeyt sevgisi bir kez daha dile getirildi.

